
Kuro

Kuro to jeden z najnowszych przełomów technologicznych osiągniętych przez TEVO. Innowacyjna formuła składająca się z zawiniętych arkuszy węgla (nanorurki grafenowe)
została stworzona wyłącznie w jednym celu, aby zapewnić najlepszą ochronę karoserii Twojego pojazdu.
SPECYFIKACJA
SUBSTANCJA | Ciecz |
KOLOR | Czarny |
ZAPACH | Łagodny |
TWAŁOŚĆ | 60 miesięcy |
GĘSTOŚĆ | 0.8 μm na warstwę w skali laboratoryjnej |
TWARDOŚĆ | 10H |
KĄT POŚLIZGU | >115 stopni |
KĄT PRZESUWU | <5° |
POKRYCIE | 30ml na średnie auto (sedan) |
ŚRODEK CIĘŻKOŚCI | 1.12 (25°C) |
CZAS UTWARDZANIA | 36 godzin dla wstępnego utwardzania / 7 dni dla pełnego utwardzenia |
ODPORNOŚĆ NA TEMPERATURĘ | 320°C |
Rozpraszające ładunki elektrostatyczne
Dzięki włączeniu surowca ESD firma Kuro osiągnęła wynik niezwykle niskiego zapylenia. ESD
ma te same zalety co Anti-Static, z wyjątkiem tego, że jego odporność jest znacznie niższa i ma tendencję do zapewniania krótszego czasu działania. Dzięki temu samochód pokryty powłoką Kuro pozostaje czystszy niż powłoka ceramiczna lub szklana.
Twardość 10H
Dalszy wzrost twardości materiału zwiększył twardość z 9h do 10h. Nanorurki grafenowe są znane jako 100 razy mocniejsze od stali i są uważane za jeden z najmocniejszych materiałów znanych człowiekowi.
Bariera odporna na korozję
Główny podstawowy składnik Kuro ma bardzo dobre właściwości chemiczne, co oznacza, że nie reaguje na większość chemikaliów. Natomiast wzmocnienie go nową formułą, opartą na cylindrycznych molekułach atomów węgla sprawiło, że jego właściwości wykazują wysoką odporność na odchody ptaków i soki drzewne. Jest to ulepszona forma odporności chemicznej, nazywana w TEVO barierą odporności na korozję.
Domieszka nanorurek grafenowych
Kuro jest nasycony ultradźwiękowo zdyspergowanymi nanorurkami grafenowymi, ale nie tlenkiem grafenu lub zredukowanym tlenkiem grafenu. Grafenowe nanorurki są strukturalnie modyfikowanym grafenem do postaci arkusza na poziomie molekularnym. Nasza formuła wykazuje inne właściwości niż zwykła grafenowa powłoka ceramiczna.
Długa trwałość
Na trwałość powłoki często wpływają czynniki środowiskowe i ludzkie, takie jak kwaśna woda deszczowa, promieniowanie ultrafioletowe, zanieczyszczenia, smoła i alkaliczny szampon samochodowy. Wewnętrzny zespół chemików zdołał przedłużyć żywotność powierzchni do 5 lat przy minimalnej konserwacji, znacznie poprawiając stabilność położenia chemicznego i odporność chemiczną.
Zwiększona hydrofobowość i kąt poślizgu
Zastrzeżona formuła firmy TEVO zdołała zwiększyć kąt kropelki ze 110 stopni do prawie 120 stopni i obniżyć kąt poślizgu o 5 do 10 stopni. Połączenie tych osiągnięć doprowadziło do lepszych właściwości czyszczących i odporności na znaki wodne tzw. waterspoty. Woda spływa dużo łatwiej w porównaniu z normalną powłoką ceramiczną, a powierzchnią pokrytą Kuro.

Seria Exclusive jest najnowszym osiągnięciem Tevo i składa się wyłącznie z najwyższej klasy komponentów. Ulepszenie dotychczasowej serii powłok Professional sprawiło, że produkt stał się nieporównywalną klasą jakości.
Shiro


Shiro jest drugim osiągnięciem firmy Tevo w roku 2022. Specjalizuje się w zapewnieniu maksymalnej ochrony dla wszystkich rodzajów folii. Shiro spowalnia proces utleniania, redukuje powstawanie water spotów oraz wzmacnia hydrofobowość.
SPECYFIKACJA
SUBSTANCJA | Ciecz |
KOLOR | Przezroczysty |
ZAPACH | Łagodny |
TRWAŁOŚĆ | 24 miesiące |
GĘSTOŚĆ | 0.6 μm na warstwę w skali laboratoryjnej |
TWARDOŚĆ | 6H |
KĄT POŚLIZGU | >110 stopni |
KĄT PRZESUWU | <5° |
POKRYCIE | 30ml na średnie auto (sedan) |
ŚRODEK CIĘŻKOŚCI | 1.11 (25°C) |
CZAS UTWARDZANIA | 24 godziny dla wstępnego utwardzenia / 7 dni dla pełnego utwardzenia |
ODPORNOŚĆ NA TEMPERATURĘ | 320°C |
Jeden do wszystkiego
Niezwykle wszechstronna formuła, którą można nakładać na wiele materiałów, takich jak folia ochronna do lakieru, kalkomania winylowa, folia samochodowa i lakier matowy. Unikalna formuła na bazie oleju tworzy grubszą warstwę powłoki na powierzchni niż standardowa powłoka samochodowa w branży. Aplikacja nowego Shiro jest dość łatwa pomimo wysokiej lepkości i grubszej warstwy; kroki są dokładnie takie same, jak przy nakładaniu standardowej powłoki samochodowej, z wyjątkiem czasu przed polerowaniem.
Bariera ochronna na promieniowanie ultrafioletowe
Utlenianie na folii ochronnej lakieru jest znanym zjawiskiem, często powodowanym przez promieniowanie ultrafioletowe światła słonecznego i zwykle pojawia się po 1 do 2 latach, gdy materiał jest instalowany na karoserii samochodu. Zupełnie nowy Shiro jest wyposażony w technologię bariery odpornej na promieniowanie ultrafioletowe, która spowalnia lub minimalizuje proces utleniania folii ochronnej do lakieru. Bariera pochłania wysokoenergetyczne światło UV, emitując je ponownie w niższym stanie energetycznym, rozpraszając w ten sposób energię w mniej niebezpiecznej formie i bezpośrednio przedłużając żywotność folii ochronnej do lakieru. Do aktywacji bariery musi być spełniony ścisły warunek – grubość powłoki; Aby bariera była skuteczna, zalecane są 3 warstwy Shiro.
Elastyczność
Shiro ma całkowicie odwrotną charakterystykę od Kuro; formuła jest skalowana na 6H twardości ołówka i została wynaleziona w takim kierunku, aby mieć lepsze właściwości elastyczności. Liczne zalety są widoczne na bardziej miękkiej powłoce, takie jak lepsza absorpcja uderzeń, aby zapobiec pękaniu powłoki, łatwiejsza do zmiany, aby uniknąć nadmiernego polerowania folii ochronnej farby i powodować niepotrzebne uszkodzenia. TEVO Shiro zwiększa twardość powierzchni i jednocześnie zachowuje wymagane właściwości elastyczne dla folii ochronnej do lakieru, winylowych kalkomanii, folii samochodowej i matowego lakieru.
Ultra odporny na ślady wodne
Problem znaku wodnego istnieje od dawna, odkąd wynaleziono folię chroniącą lakier i utrzymuje się do dziś, chociaż nowa folia ochronna do lakieru ma hydrofobowość, niemniej jednak jej skuteczność nie utrzymuje się długo. Shiro zmienia charakterystykę powierzchni, zwiększa kąt skraplania i przedłuża właściwości hydrofobowe; w związku z tym wskaźnik znaku wodnego można zmniejszyć do minimalnego poziomu. Nie wspominając o tym, że nowa formuła została wzbogacona o nowy dodatek, a kąt kropelkowania jest znacznie poprawiony w porównaniu ze standardową powłoką ceramiczną.